Blogi bez przyszłości #2

Następny blog bez przyszłości - Hashtag Awataria. Prowadzi go Ula, następna cwana dziewczynka, która nie ma za grosz intelektu i nawala tymi emotkami ile popadnie. W tym poście omówię niektóre jej posty, ponieważ nie ma ich wiele (sam blog powstał 29 sierpnia).

Post powitalny



(Podzieliłam to na dwie części, bo nie chciałam, aby te obrazki wyszły małe lub nieczytelne.)

Pierwsze, co rzuca się w oczy to kolorowy napis "HEJ! JESTEM ULA!". Nie wiem, może to jakaś daltonistka, że nie bardzo potrafi się bawić tymi kolorami, no ale cóż.
I znowu te emoji... A ona przesadza z nimi całkowicie. Tam jest spam ':D' oraz ';D'.
I teraz nasuwa mi się pytanie...
Czy ktoś mi, do kurwy nędzy, wytłumaczy dlaczego ona nie pisze polskich znaków?!
Przecież od tego oczy bolą!
11 lat? Rozumiem, to w końcu gra głównie dla dzieci (chociaż nie tylko), ale ja jednak w takim wieku nie zakładałabym bloga, tym bardziej, że nie umiem nawet poprawnie pisać. 
Mnóstwo niepotrzebnych informacji. Jest mi potrzebna informacja do życia, że codziennie szukała chłopaka? Och... Może to jakaś nowa metoda na podryw? (Tzw. ból dupy, bo nikt mnie nie kocha)

Kocha tworzyć grafiki... Po nagłówku widać, że jej to nie wychodzi. ;(


Wiem, miałam nie przeklinać i nie używać wulgarnych słów, ale teraz wprost nie mogę się powstrzymać;

Co to kurwa jest??

Tło - badziewne liście (w sumie to z nim się nawet nie wysiliła).
Jakaś zamazana na brązowo (pomarańczowo?) postać, która zlewa się z tym tłem.
I punkt nagłówka: sam tytuł Hashtag Awataria.
No faktycznie, widać te Twoje talenty graficzne!
To już Kaltain tworzy lepsze.

Ocena: Proszę, zostawmy to bez komentarza...


Drugi post - Od NOOBA do PRO - seria




Czy ona w każdym poście będzie pisać "HEJ JESTEM, ULA!" z tymi tandetnymi kolorkami?


Tutaj mogłam zauważyć pierwszą serię (Jaka ja spostrzegawcza! O ironio), która i tak jest niewypałem. Bez tych polskich znaków, brak znaków interpunkcyjnych oraz rakowe emotki - kompletnie nic nie zrozumiałam... Tylko tyle, że ona i jej przyjaciółka to jedno wielkie dno.
Biedne dziewczynki, jedenastolatki robią spiny, bo nikt ich (w grze) nie chciał, więc mają żal o to. No ale przecież to fakowe konta tylko. Proszę, napiszcie w komentarzach, co oznacza "Nu nu nu nu nu nu nu nu nu", bo ja chyba z kosmosu przybyłam. Hm... Czyżby tajny alfabet? O nie... Jaka tajemniczość.




I znowu brak polskich znaków. Ech...
No co ona ma taki ból dupy, do tych awataryjnych chłopaków oraz zdesperowanych dziewcząt?
Sama mniej więcej się tak zachowuje.



Ogólna ocena bloga: 0,5/10 (bo jednak coś trzeba dać)

Napiszę tylko tyle; nawet nie dałam linka do tego bloga. Dlaczego? Bo go w ogóle nie polecam. Nie wchodźcie tam, jeśli nie chcecie dostać raka oczu. Już zrobiłam jej ten "fejm" (tak jak w sumie każdemu), i wypromowałam ją bardziej. Jaki z tego wniosek?

Mam za dobre serduszko. :)

~W sercu lód

25 komentarzy:

  1. Teraz przyszedł czas na moją opinie wobec tego posta.
    Po pierwsze, jeśli chodzi o wyświetlenia, nie każdy ma czas na pisanie postów i dbanie o jego popularność :)
    Po drugie, Ula dopiero zaczyna swoją przygodę z blogowaniem, i powoli nabiera doświadczenia w owej dziedzinie.
    Po trzecie, przed ocenianiem bloga innych, młodszych osób spójrz najpierw na swój blog.
    A jeśli myślisz że robisz "fejm" dla tego bloga to się grubo mylisz. :) Każdy ciężko pracuje na zdobycie popularności, a to że hejtujesz i obrażasz osoby, które mają po 10-12 lat i już zakładają bloga świadczy o twoim szacunku do osób młodszych.
    Bez pozdrowień kochaniutka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą.

      Usuń
    2. A wiec tak. Dziekuje ze wzielas moja strone :* //Ula

      Usuń
  2. Twój blog nie dorasta do pięt Lemurkowi, nawet go poprowadzić nie potrafisz, a Twoje posty są tylko o Twoich przyjaciółeczkach, które i tak gówno osiągnęły. Po drugie; czytałaś, że ten blog jest o tematyce hejterskiej, czy już całkiem Ci na mózg padło? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanuje twoje zdanie o moim blogu ;) Skoro aż tak ci się nie podoba, to go nie odwiedzaj w czym problem? A co do mojego komentarza, wyraziłam tylko swoje zdanie ;)

      Usuń
    2. Odwiedzam, bo muszę. To moje zadanie, aby być aktywnym na różnych blogach. No cóż. ;/ No ja też wyraziłam, i każdy szczęśliwy. :)

      Usuń
  3. Sluchaj "hejterko" po 1. Moj komputer nie ma polskich znakow, bo jest z anglii i jest bardzo stary. Po 2. Szczerze, twoj blog "jak chodzi o grafiki" jest straszny ^^ No prosze. Tlo z neta, i tlo z parku hahahha. Smieszna jestes. A jesli chodzi o post Let, moze wdg ciebie, PA nie dorasta LA do piet, ale wdg wszystkich innych, to ty nie dorownasz hejterowi ;D //Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama osobiście sprzątałam tą ulicę (w pracy), a następnie zrobiłam zrzut ekranu i przerobiłam to w pixlr express, także no pozdrawiam moje tło z neta. :) Nie zamierzam nikomu dorównywać, nie chcę być kolejną podróbą kogoś, tak jak ekhm... co tu niektórzy.

      Usuń
  4. Myślisz, że jesteś fajna hejtując ludzi? Nie, nie jesteś :) Co z tego, że ma 11 lat? To jej wina, że urodziła się w takim roczniku a nie innym? Ona przynajmniej nie wstydzi się swojego wieku, jak to większość ludzi. A jej postów może nie czytałabym na co dzień, ale takie złe nie są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, jesteś całkowicie bez szacunku! Żeby oceniać osobę, którą w ogóle się nie zna i do tego jeszcze w tak młodym wieku? Widać jak zostałaś wychowana. /Ktoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Kto to widział, aby na "dzień dobry" hejtować osobę, która dopiero zaczyna swoją przygodę z blogiem. W dodatku jest bardzo młoda i powolutku zdobywa doświadczenie. KAŻDY zaczynał od tego samego poziomu, nawet uznani blogerzy.
      Jeśli chodzi jeszcze o grafiki Uli - dlaczego oceniasz jej umiejętności po jednym nagłówku, który de facto jest podobny do banera? No błagam... To nie jest na miejscu. Albo oskarżanie o to, że nie pisze polskich znaków. Może ma jakiś powód?
      /Kinga

      Usuń
  6. Ja też zaczynam przygodę z blogowaniem, jednak z moją ortografią i interpunkcją nie jest tak źle. Można? Można. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież znajomość ortografii i interpunkcji nie zależy od blogowania. Co ma jedno do drugiego? xD Niektórzy pojmują ją szybciej, a inni potrzebują więcej czasu. Każdy ma swoje indywidualne cechy i nie można się porównywać na tej podstawie.
      /Kinga

      Usuń
    2. No tak tak. Po Tobie widać, że jesteś jakąś dziewczyną "Tumblr srambryl" z gimnazjum. Ona chodzi do klas 4-6 no to chyba widać różnice wieku i chyba wiadomo, że dziewczynka z powiedzmy 5 klasy dorówna komuś, kto naprawdę dobrze ma opanowaną ortografię i interpunkcję jak np. Plotkara, która ma 17 lat. Tak samo z grafikami. W tak młodym wieku to chyba logiczne, że nie będzie robić jakichś cudów bo dopiero zaczyna. Ty chyba musisz mieć pusty łeb skoro tego nie możesz pojąć. Gdybyś ty miała 11 latek to ciekawe, czy byś robiła profesjonalne nagłówki i pisała tak perfekcyjnie, że japierdole. I ja tu nie piszę, że blog Uli jest perfekcyjny, bo jakieś wady ma na pewno. Tylko zanim zaczniesz hejtować to weź pod uwagę wiek, ale nie chodzi mi o to, że nie możesz hejtować młodszych, bo są jeszcze mali, tylko chodzi mi o to, że zazwyczaj takie młode osoby się uczą.
      /A CHUJ CI DO TEGO :))))

      Usuń
    3. I szczerze wole czytać bloga Uli, a nie Twojego.
      /A CHUJ CI DO TEGO :))))

      Usuń
    4. Wiesz... Biorę pod uwagę wiek, bo sama nie mam 17 lat, czy tam 16. Nie jestem tumblr, gdybyś mnie znał anonimku, to wiedziałbyś lepiej.

      Usuń
  7. Aż mi się ciężko zrobiło. /Piórko

    OdpowiedzUsuń
  8. Klawiatura bez polskich znaków17 października 2017 08:08

    Może ona korzysta ze mnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. "Hejtereczko" może powiedziałabyś ile ty masz lat, skoro mówisz, że osoby w wieku lat 11 nie potrafią pisać. Zgaduję, że sama masz 13, ewentualnie 14 po twoim stylu pisania. Jesteś żałosna. A poza tym to jeżeli chcesz pisać wulgaryzmy to ustaw ten blog, na "blog z użyciem wulgaryzmów", bo dzieci (takie jak ty) nie powinny używać takich brzydkich słów...

    /Anonimowy Hejter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam 13 lat. :) Poza tym, dużo jest starszych osób, które używają emoji i piszą własnym stylem, a nie takim, jaki mu nadadzą.

      Usuń
  10. Dziekuje wszystkim osoba ktore wziely moja strone w komentarzach! Az mi sie cieplutko zarobilo w serduszku jak je czytalam <33 //Ula

    OdpowiedzUsuń
  11. Zauwazylam kilka zeczy w twoim poscie ^^ 1. Jest mi potrzebna informacja do życia, że codziennie szukała chłopaka? Och... Może to jakaś nowa metoda na podryw? (Tzw. ból dupy, bo nikt mnie nie kocha) hahh nikt cie nie uczyl dziewczynko czytania ze zrozumieniem? Najpierw dokladnie przeczytaj, potem hejtuj.. Dobrze?
    2.Tylko tyle, że ona i jej przyjaciółka to jedno wielkie dno.
    hah, nie zrozumialas? KOLEJNA UWAGA Z CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM!!! ;D
    Moze powinnam nawalac pierdyliard nawiasow (to nie prawdziwa osoba) (zart) (...)
    WIESZ... TA SERIA TO ZART XDD
    3.ło - badziewne liście (w sumie to z nim się nawet nie wysiliła).
    Jakaś zamazana na brązowo (pomarańczowo?) postać, która zlewa się z tym tłem.
    I punkt nagłówka: sam tytuł Hashtag Awataria.
    No faktycznie, widać te Twoje talenty graficzne!
    To już Kaltain tworzy lepsze.

    Wiesz co? Ja przynajmniej sie wysililam. Moze nie jestem mistrzem, ale w porownaniu do tw bloga... Mowisz ze sama zaprojektowalas ta sciane jako tlo? mhm... Okej... A ta ulica? Och.. Wysprzatalas ja sama, i do tego dodalas napis? Czy aby za bardzo sie nie napracowalas?
    Bez pozdrowien. //Ula <3

    OdpowiedzUsuń
  12. haha sama prawda hashtag hiszkrfas xczy jakoś tak to dno

    OdpowiedzUsuń
  13. Pa na siłę chce dorównać LA ale coś nie pyka hihi

    OdpowiedzUsuń