Artists Of Awataria - Totalna klapa?

  Oprócz naszego bloga, pojawia się wiele innych nowych. Jedne zyskują sławę - a inne odchodzą w zapomnienie. Ostatnio kilkadziesiąt osób zdołało zauważyć blog Artists Of Awataria (nie wspominając, że większość to jej przyjaciółeczki od siedmiu boleści), prowadzony przez Kaltain.


Tutaj już widzimy nagłówek bloga...
Nie byłabym sobą gdybym tego nie skomentowała. :)
Na pierwszy rzut oka rzuca się wielka (o wiele za wielka) oczojebna czcionka.
I oczywiście nasza gwiazda posta - Kaltain! Jakżeby inaczej. Siedzi sobie wygodnie i macha tą przeszczepą... Jednak zaraz, zaraz. Ktoś mi powie co ona ma na czole??
No błagam, administratorzy chyba wprowadzili coś takiego jak rozmiar rzeczywisty. 
Dla mnie to wygląda jak... Nie wypowiem tego, bo nie tylko mi, ale też czytelnikom odbierze apetyt na resztę dnia. 
Chyba każdy zdążył zauważyć, że te strasy, które ma blogerka, są na całe czoło, a nie tylko jako małe, czerwone punkciki (z białym czymś w środku).



Przechodzimy do powitalnego posta, w którym już widzimy, że jest to spisane na nie małą porażkę...


I po raz drugi trauma życia... Jor nejm is Kajak? Wow, perfekt inglisz. Ja rozumiem, że to tak dla żartu, no ale są też pewne granice, których się nie przekracza.
Co do wieku... Słyszałam od kogoś, że Aleksandra wcale nie ma tych 15 lat. No, ale już się nie będę tak czepiać...
I teraz czy ktoś mi odpowie na pytanie...
Kogo do kurwy nędzy, obchodzi jak na nią mówią jej 'przyjaciele'? I w jakim domu ona mieszka? Bo mnie jakoś nie bardzo.
Pokaże się też kilka postów plotkarskich. Nie mogę się doczekać, gdyż wiadomo, że Ola nie potrafi ich pisać. :D


Każdy wie, jaki to skarb mieć przyjaciół. Mamy 5 komentarzy, z czego tylko Jedna osoba, to nie jej przyjaciółka (nie licząc mojego, bo tylko informowałam).
Pomijając fakt, jak to piszą "Kocham Cię!" albo "Genialnie! Tak jak radziłam", a mi już ten post powitalny odebrał wszelkie chęci do dalszego czytania. Logika.


~Hejterka

20 komentarzy:

  1. Dobrze, że ktoś w końcu coś o niej napisał nie liżąc przy tym Olki dupy. Szacun!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetny post, w końcu o tej idi.tce ktoś napisał, a te milusie komentarze jej przyjaciółek żal.pl. I żeby ktoś się nie czepiał, że to napisała właścicielka tego bloga to nie to nie ona tylko ja chociaż i tak mnie nie znacie.
    /nieznana

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to trochę był naprawdę ostry post, moim zdaniem swoją opinię o kimś powinno się zachować dla siebie, lecz nie mówię co macie robić bo to wasz blog :) Jestem ciekawa kto pójdzie na drugi ogień, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to nawet dobrze, że ktoś powiedział o niej to bo za dużo już sobie myślała, spotykałem ją na ulicy i ogólnie w innych lokacjach i widziałem jak się zachowywała... strasznie, takiej gimbazy to jeszcze nie widziałem XDD pozdro

    OdpowiedzUsuń
  6. To uczucie kiedy powyższe komentarze pisała ta sama osoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że ten komentarz też pisze ta sama osoba? :D

      Usuń
    2. W sumie ciekawe - masz taką samą profilówkę jak Black Lady... Czy tylko mi nasuwa się czarno na białym?

      Usuń
    3. Jeśli o to chodzi, nie jestem Black Lady, no ale zgaduj dalej. ;3

      Usuń
    4. Jesteś ;)

      Usuń
    5. Mogę podpowiedzieć, że jestem przeciwko Black i znajdowałam się w Drużynie Pierścienia.

      Usuń
    6. Po co podpowiedzi? Nie łatwiej się przyznać?

      Usuń
    7. Przyznam się już jutro. ;)

      Usuń
  7. Nie rozumiem tego powyższego komentarza, nie znaczy, że jeśli ktoś daje anonimowy i następna osoba też to od razu jest tak, że pisze go ta sama osoba, no cóż ludzie są zbyt tępi aby to zrozumieć :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam od kogoś, że Aleksandra wcale nie ma tych 15 lat No nie ma 15 lat... Ma 16 XDXDXD taki mały sarkazm












    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tsa, ma 15, a nie wygląda nawet na 13. XDDD To wszystko brednie, mam ją na Fb.

      Usuń
    2. Tak naprawdę, w grze każdy podaje wiek: 15, 16 czy 17 lat :') Bo ,,to jest fajne i jestem taka dorosła''. A połowa tych osób zachowuje się jak typowa gimbaza, szkoda słów.

      Usuń
    3. Gimnazjaliści mają 15, 16 , 17 lat... I kto tu jest idiotką?

      Usuń
    4. Od kiedy 3 gimnazjaliści mają 17 lat? xD Kończysz tę szkołę, mając 15 lub 16 lat maksymalnie.
      /Kinga

      Usuń
    5. Chyba, że nie zdadzą XD

      Usuń