Powrót po krótkiej przerwie!

  Witam was (po raz... nie wiem już który). Bardzo przepraszam, za nieobecność. Spowodowane
to było tym, że nie miałam czasu (ach, te obowiązki szkolne i domowe).
Po drugie; nic na Awatarii obecnie się nie dzieje, nasze gwiazdeczki jakoś dziwnie ucichły. Posty będą dodawane, kiedy czas mi tylko na to pozwoli.

W ostatnim czasie wiele osób zadało mi pytanie, dlaczego ta druga administratorka nie pisze postów.
Powód jest banalnie prosty, długo nie grała w Awatarię i nie bardzo wie, co się dzieje - dlatego też tylko ja piszę posty.

Nie ukrywając, fala oburzenia zleciała na mnie, kiedy zaczęłam hejtować 11 latkę. Nie bardzo się tym przejęłam, to w końcu blog hejterski, i nie zamierzam oszczędzać osób tylko z powodu wieku. A co do Uli: zajmij się tam swoim Hashtagiem, a nie wpi*rdzielasz mi się w komentarze.

I jeszcze jedno... Część graczy zarzuca mi, że odgrywam się na tych osobach, co jakoś nie specjalnie darzę uczuciem. Od razu mówię; Nie, tak nie jest. Wiele osób szanuję i lubię - a i tak będę musiała wytknąć im błędy (w mój chamski sposób, oczywiście, hihi).

Podziękowania dla tych osób, które mnie wspierały i pomagały, a także dla tych przypadkowych, które zatrzymywały mnie, aby pochwalić mój blog! M.in. Legalna i Mᴥna. Może zdziwi was to (lub też nie), ale jestem wdzięczna także moim hejterom (o jak to fajnie brzmi, no popatrzcie).

W tym poście to tyle, jutro post o... PA! 
Dlaczego akurat ten blog? Dowiecie się już niebawem.

~W sercu lód

8 komentarzy:

  1. Powiem tyle, że każdy ma prawo komentować i wyrażać swoje zdanie
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ona już wypowiedziała się za dużo, i każdego już zaczęła centralnie wkurwiać, bo to już denerwowaniem nawet nazwać nie można. ;)

      Usuń
    2. Bo ty jedyna masz prawo kogoś wkurwiać :') Zastanów się chwile, nie jesteś przecież jakimś bogiem, który może wszystko.

      Usuń
  2. "Jutro post o PA". Kilka dni potem: nic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zrobię jednak o PA, leczo i innym blogu, który będzie jutro, bo mam też swoje zajęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. TO JUTRO TO DZIŚ :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło, że wspomniałaś, czekam na kolejne posty #Legalna

    OdpowiedzUsuń
  6. Wytykanie błędów to hejt? Ktoś tu nie uważał na polskim. Hejt-nienawiść lub jak jest w tytule bloga ,,mowa nienawiści'', która współgra z faworyzacją, lubienie kogoś i na odwrót, czyli chęć zniszczenia psychicznie osoby hejtowanej, tzw. poniżenie jej.

    OdpowiedzUsuń