Blog Awataria - Kraina Inspiracji - ocena na życzenie.

  Nadszedł ten czas, w którym ocenię bloga AKI - bloga, który przez tak długi czas był uważany za porządny, sławny i bez pomyłek. Sama administratorka napisała, abym napisała o nim post! Oczywiście - jak sama przekonywała - będę mogła wyżyć się, w tym poście, bez granic.

Jak każdy blog, AKI miało swoje wzloty i upadki - jednak zawsze się podnosiło, i wracało z coraz to nowszymi i ciekawszymi postami! Może tak akurat miało być?  Duży wpływ tu miało brak Anhura, a blog lekko "podupadł".

Przejdźmy już do szczegółu:


Przepraszam, ale ja po prostu muszę ocenić ten nagłówek.
Więc może zacznijmy od tego, że te krawędzie awatarów są makabryczne, 
to już lepiej by wyglądały z tą białą 'poświatą' - czy jak to tam nazwać.
Tytuł bloga powinien być oddzielony od informacji (a przede wszystkim, jakoś wyróżniony), bo dla mnie to wygląda jak:
"Awataria - Kraina Inspiracji Jesień trwa. [...]"
Ja rozumiem... Przecież inteligentny może się domyślić, ale tego bloga czytają pewnie młodsi gracze. Jednak mimo wszystko podoba mi się ta oryginalność, i to jest wielki plus u mnie.

Ocena nagłówku: 7/10

Przejdźmy do oceny bardziej znaczącej: ocena jego autorów. Tak samo jak przy Sens Awatarii - rozliczę każdego z osobna, z jego małych (lub większych) grzeszków. 


Emilka: Emilka ma już doświadczenie w blogowaniu. Trudno się więc dziwić, że ma opanowaną interpunkcję i ortografię. Wymyśla ciekawe serie i nie zanudza, tak jak w większości przypadków. Jednak chyba czasami zbytnio się zapomina, gdy pisze skrótami, np. "Myślę, że już niedługo dam info o niej na blogu". Czy ktoś mi powie, co jej to da, kiedy opuści te 6 liter??
Ocena umiejętności: 9/10

Olka xx: Tak samo jak Emilka, Ola wymyśliła wiele serii. Jednak ma problemy z interpunkcją, i zbyt nawala tymi emoji - co mnie osobiście denerwuje, gdy jest tego ogrom. Słyszeliście kiedyś takie powiedzonko "Nie pisz (mów) o tym, na czym się nie znasz"?
Tak powinno być w tym przypadku. No błagam. Laska, która pewnie nie miała nawet styczności z osobą, która posiada styl "EmoGirl" (chociaż powinno być napisane tylko "Emo", a jak już coś to oddzielnie). Oczywiście Olka jest mądrzejsza i napisała, że typowe buty z Awatarii - glany, są idealne dla EmoGirl. Już nie wspominając, że sama nazwa mówi, że noszą je też przeważnie w stylu Punk czy Gothic... 
Ocena umiejętności: 7,5/10

Taylor: Zacznę od tego, co najbardziej moje oczy poraziło; Kogo obchodzi 100 faktów o Tobie?? No ja nie wiem, ktoś ma zamiar książkę o Tobie napisać, czy jak? Nikogo to nie interesuje. Co miałabym zrobić z faktem, że jej bajką z dzieciństwa są Smerfy...?
Tak jak w przypadku Olki xx, Taylor zbytnio używa emoji i jako jedyna w tym małym gronie; przynudza. Momentalnie mi się oczy zamykały na jej postach.
Ocena umiejętności: 7/10


Ogółem rzecz biorąc; jest to jeden z najlepszych blogów o Awatarii. Mimo, że nie podoba mi się ta "zwyczajna tematyka", to jest on prowadzony w ciekawy sposób i nie mam zbytnio się do czego doczepić. Jednak coś mi w nim brakuje, i zmieniłabym to jak najszybciej. Zadanie dla was dziewczyny: odkrycie "tego czegoś" i poprawa (na lepsze, oczywiście) z waszej strony.

Ogólna ocena bloga:
9,5/10

***
Jest jeszcze jedna sprawa. Pomyślałam, że skoro już i tak się ujawniłam, to będę chociaż podpisywać się moim nickiem w grze. Mianowicie W sercu lód. A tutaj dołączam również paszport, żeby nie było jakichś niejasności. 



To by było na tyle. Do zobaczenia!


~W sercu lód

12 komentarzy:

  1. Boże... Nie mam słów.. Widać, że nie czytasz bloga wgl, kierowałaś się jedynie ostatnimi postami. Użyłam emoji tylko w tym jednym poście, bo co ktoś mi zabroni?! Przynudzam, pff no, wiesz a twoje posty są takie świetne, że uchuchu... ! Moim zdaniem nie powinnaś opisywać nas, nie znając nas oraz patrząć na nasze ostatnie posty. Moim zdaniem zachowałaś się bezczelnie.

    /taylor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam tylko ostatnich postów, bo jestem stałą czytelniczką AKI. Emilia dała mi pozwolenie, mało tego, sama zaproponowała, abym napisała o tym blogu post. ;D

      Usuń
    2. Taylor pisze z prawdziwego konta, a nie z anonima. Czyżby podszywka?

      Usuń
    3. Właśnie... ja tego nie napisałam! ;-;
      /Taylor

      Usuń
    4. Nie wcale (wyczuj ten sarkazm). Styl pisania pasuje do Oliwii. Dużo razy widziałam jej komentarz (między innymi na Lemurku) z anonima. Więc nie wypieraj się teraz

      Usuń
  2. AKI to jeden z nielicznych blogów które szanuję i czytam. Trudno do czegoś się doczepić xD
    / Scott

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za ocenę, bardzo mi zależało na opinii innej osoby. Muszę sprawdzić jak z tymi skrótami u mnie, bo może ja tego nie zauważam. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. ocen mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń