UJAWNIENIE!! Co z blogiem...?

  Postanowiłam się... ujawnić! Ponieważ odchodzę, ale o tym, informacja już za chwilę.
Każdy zadawał sobie pytanie "Kim Ty jesteś, że tak wszystkich oceniasz?" (Nie, spokojnie. Bogiem nie jestem, hihi). Nadeszła ta chwila, w której wam odpowiem, a więc...



Jestem Toy! Dawna On jest mój. Tak, to ta sama osóbka, która robiła gównoburze na LA. ("Prace Lady brzydkie w chuj. Powiedziała On jest mój").
Dlaczego zdecydowałam się na założenie bloga?
Nie ukrywając, lubię wyrażać własne zdanie, nawet jeśli ktoś, tego nie akceptuje. To jest mój pierwszy blog, i chciałam zdobyć jakieś doświadczenie. I powiem wam... strasznie mi się to podoba. :D

Dlatego też, blog zostaje zamknięty (płaczmy wszyscy), z tego powodu, że... odchodzę z gry na ok. 3-4 miesiące, lub dłużej. W tym czasie blog będzie nieczynny, ale mogę obiecać, że powróci z nowymi postami i jeszcze większym przytupem! Gra wcale mi się nie znudziła, po prostu przyczynę dokładną zna tylko mój przyjaciel, i nie chcę, żeby ktoś inny też o tym wiedział.
Będzie mi bez was smutno... A szczególnie bez Black Lady, o ironio.


Do... kiedyś tam. 💔

~Hejterka

9 komentarzy:

  1. Zuuuuzaaa nieee :((

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu koniec tego beznadziejnego bloga. Nikt nie będzie płakał :)
    /Cieszmy sie że on odchodzi XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog we wtorek zostanie wznowiony. Uznałam, że już i tak jest zbyt duża plaga na odchodzenie. :) Nie musisz czytać, nikomu nawet nie każę.

      Usuń
    2. A myślałam, że jesteś Black Lady po tw profilowym.

      Usuń
    3. Nie grzeszycie inteligencją xD Wróżycie po profilowym kim jest dana osoba, mimo, że te profilowe na nk ustawiałam kilka miesięcy temu :')

      Usuń
  3. ,,(płaczmy wszyscy)'' sobie płacz, nikt nie zamierza smucić się nad tą przerwą, phi :') Jeden z największych argumentów roku ,,hejt i krytyka to, to samo~hejterka 17k'' będę to pamiętać, przynajmniej będę się z czego śmiać wraz z moją polonistką XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Lady, nie mam do Ciebie naprawdę nic... Nawet szacunku. :D

      Usuń
    2. Ta wiadomość bezwarunkowo zmieniła moje życie!
      -Cześć, znamy się?
      -Hey, nie, ale od razu mogę powiedzieć, że jesteś TAKA TAKA I TAKA :D
      -Wow! Jesteś jasnowidzem!
      Albo człowiekiem, który ocenia człowieka na podstawie rangi w ,,sławie'' :')

      Usuń