Blog Sens Awatarii - ocena na życzenie.

  Witam was! Bardzo przepraszam, że nie pisałam postów przez 3 dni; nastąpiły bowiem komplikacje. Czytałam też komentarze, które sugerowały, że piszę za krótkie posty. Oczywiście zgadzam się z tym, jednak strasznie mi trudno pisać na telefonie. Duża część czytelników pyta, kiedy zmienimy motyw i czcionkę - słowa pocieszenia:

Najprawdopodobniej zmienimy te szczegóły jutro, a jak na razie musicie trochę się pomęczyć.

Dobra, koniec bezsensownej paplaniny. Przechodzimy do ciekawszej części, a mianowicie...

Ocena bloga Sens Awatarii na życzenie!


Został już, co prawda, oceniony na blogu Hejterzy Awatarii, jednak ciut ocenki z mojej strony nie zaszkodzi, hihi. W przybliżeniu, jeśli chodzi o tego bloga - funkcjonuje on od całkiem niedawna, mowa tu dokładniej o 4 sierpnia tego roku. Sam administrator przyznał, że ma mało czytelników! (Life is brutal)
 Z tego co czytałam początkowo sam nagłówek odstraszał. No kto normalny robi nagłówek z taką jakością awatarów?? Jednak... (uwaga, uwaga. Nagły zwrot akcji.) nagłówek został zmieniony! Naturalnie, na o wiele lepszy. A prezentuje się on tak:




Chyba każdy widzi, kogo tu przedstawia - więc nie będę się tu dużo jakoś rozpisywać. Nagłówek ładny, neutralny. Jedyne do czego bym się tu doczepiła, to mianowicie nosy i źle powycinane fragmenty ubioru Asi. 


Przechodzimy do najciekawszej części (chyba), mowa o... Ocenianie blogerów oraz ich stylów pisania. <3

Bloger: Masz naprawdę świetny talent!  Szczerze mówiąc, to nie bardzo mam się do czego tutaj doczepić. Rozwijaj dalej swoje pasje i umiejętności blogerskie. Widać, że lubi i potrafi to robić. Ocena umiejętności: 10/10

Przejdźmy do Asi... To będzie straszne. :(

Asia: Dziewczyno, kto Cię w ogóle wpuścił na jakiegokolwiek bloga?! Dobrze, że za marzenia nie karzą. Ty wiesz gdzie przecinki się stawia? XD Powiem tylko tyle (bo już straciłam wszelkie siły na nią): za dużo emotek - błagam - oszczędź sobie... Nasza Asieńka już na wstępie (czyt. poście powitalnym) żaliła się na swój stan cywilny w grze (O nie...). Jakież to smutne, że nikt Ciebie nie kocha. No w sumie nie dziwię się, jak nie potrafisz wstawić jednego przecinka w dobrym miejscu. Ocena umiejętności: mocne 2/10 (to i tak za dużo)


Co zrobić, aby blog stał się lepszy oraz zyskał czytelników?

Moja rada: Wyrzuć Asię, pomoże w 100%. :) 
A tak już na poważnie, radzę zastanowić się na ciekawymi seriami, które będą pasowały do tematyki bloga, a w waszym przypadku nie jest to jakieś 'nadzwyczajnie trudne'. 

Wybaczcie, ale ta autorka psuje całą esencję bloga - sama dałabym ją na jakąś listę blogerów, których już nikt i nic nie uratuje.


Ogólna ocena bloga:

6,5/10

Już tłumaczę wam moją decyzję; dopiero wspinają się po tych szczeblach "sławy", a szału jakiegoś nie ma. Trzymajcie tak dalej, a na pewno się uda! Znaczy, tak przynajmniej myślę. 

~Hejterka

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dołączam się, nie że jestem chciwa czy coś. Po prostu jestem ciekawa co o naszym blogu myślisz. Wyżyj się na maxa! Nie obrazimy się. 😂😂😂

      Usuń
  2. moge wam pomoc zmienic szablon jak chcecie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Posty okej, wszystko spoko.. Ale kurde tego hejtu tu prawie nie ma, może zmień tematyke na pół hejt,hmm? No sorry, ale moim zdaniem powinnaś zrobić post o samej tej Aśce i ją zjechać. Bo oceny blogów, są prawie wszędzie. Więc jak już się za coś bierzesz, to może sie dowiedz więcej o tym, bo wiesz każdy potrafi powiedzieć pare brzydkich słów o innej osobie.. Także nic nowego i liczę na poprawę. /Ktoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejt to nie tylko wulgaryzmy bezpośrednie i obrażanie, to także każda wypowiedź mająca na celu sprawienie przykrości, ale dobrze, spróbuję się poprawić. To mój pierwszy blog, więc wybierając tematykę hejterską być może 'rzuciłam się na głęboką wodę'. :v

      Usuń
  4. i tak jak na ten blog ocena duża

    OdpowiedzUsuń