Wielka kłótnia na LA - co ja o tym myślę, i jak wygląda to z mojej perspektywy.

  Kto zaczął? Kogo wina? Kto dodatkowo dolał przysłowiowej oliwy do ognia? Dodatkowo informacje na temat gwiazd! Dowiecie się w tym poście! Uwaga: tutaj została zawarta moja opinia.


Chyba każdy już słyszał, o wielkiej dramie na - nie prosperującym blogu już - LA, więc nie będę dokładnie pisać na czym ona polegała, ale nawet jeśli chcecie dokładnie przeczytać to zapraszam Lemurek Awataria.

Kto to zaczął?

Nasz drogi Kevinek, z bloga BA! Mąż najmilszej blogerki (która mało nie wlezie każdemu do czterech liter) - Kingi. Kochana Kinia życzy każdemu dobrze, a nikt jej... Przykre. Wracając jednak do Kevina, zarzucił Plotkarze, że tylko zniszczyła tę serię.
Ja osobiście tak nie uważam, gdyż sam nie poprowadziłby tego lepiej, albo może inaczej; Poprowadziłby ją jeszcze gorzej!
I obrona jego żonki w komentarzach... Ach, ta pikselowa miłość.  Jak na licealistów, nie jesteście zbytnio bystrzy.
Na sam koniec, nasz bohater posta, próbował się wybronić przed Dawidem (dawniej Modestem) i zgrywać niewiniątko. Przyznam, że nie bardzo mu to wyszło, ale kto co lubi...



Przejdźmy do Żniwiarki, czyli bulwersującej się dziewczynki z przerośniętą ambicją, która zaczęła z nazwaniem serii "Models Srodels". Po całym zajściu oczywiście MUSIAŁA napisać post, bo czemu by nie?? Jej oszałamiający wpis na AJTN musicie koniecznie przeczytać! Jeśli, oczywiście, do tej pory tego nie zrobiliście.

Co myślę o Żniwiarce? 

Jak już wspomniałam wyżej, humorzasta dziewczynka, która nie potrafi poradzić sobie z krytyką. No, kochana, czas najwyższy się nauczyć, że życie to nie bajka. :) Rozpętała wojnę, następnie opuszczając bloga. Dlaczego? "BO TAK" - jej wytłumaczenie.
Wnioskując: Żniwiarka nie zasługuje na żadnego bloga.


Jedynie, jako nieliczni stawili się za Plotkarą. No cóż, ja już nie wnikam jak ich w domu wychowują. Na koniec kłótni wiele znanych gwiazd odeszło, i szczerze mówiąc, nie jest mi z tego powodu przykro. (Nie, to wcale nie o to chodzi, że ja nie mam sumienia. Wcale.)


~Hejterka

2 komentarze: