Blogi bez przyszłości #1

Zaczynam nową serię! Mowa tu o Blogi bez przyszłości. Seria polega na tym - jak wskazuje sama nazwa - że wymieniam blogi, które nawet nie powinny znaleźć swojego istnienia, w internetowym świecie...

A teraz mała niespodzianka.

Uwaga, uwaga...

Zgadnijcie, kto rozpoczyna naszą serię?


Kacper, czyli Kiś Ogórki i jego ch*jowy blog! <3


 Ale przejdźmy do konkretów;


Miejsce, w którym zbierają się wypociny Kacpra i jego przyjaciółek, nosi nazwę Awataria Oczami Ogórka. No popatrzcie, kreatywnie, nieprawdaż?
Oczywiście, tematyka jest zwyczajna. Czyli aktualizacje, propozycje stylizacji... Krótko mówiąc: wieczna monotonia, która każdemu się znudziła.
Jak wspomniałam wyżej, blog prowadzony przez Kacpra, Olę i Natalię.
Zaraz, zaraz... Ja tu miałam się doczepić do bloga, a nie jego autorów.
No więc może wymienię to w punktach:

1. Kacper nie zna zasad podstawowej interpunkcji.
2. Ich posty są nudne... a przynajmniej mnie odrzuciły.
3. Chłopak wypowiada się na temat stylizacji damskich. Okej... XD
4. Zdjęcia (nie mówiąc o nagłówku) są niestarannie wykonane.


Dlaczego go dołączam do listy "blogi bez przyszłości"?
Gdyż ten blog się najzwyczajniej w świecie nie wybije, "aż tak bardzo". Moja osobista ocena całokształtu i wkładu ich pracy? 4/10. No cóż, takie życie. Oczywiście, zrobiłam mu "ten fejm", i dobiłam im 2 wyświetlenia... Wow...

Seria będzie występowała raz na dwa tygodnie, a potem konkurs! O tym już niebawem.

~Hejterka

12 komentarzy:

  1. Znasz go a wyzywasz jego bloga -,- Wiesz ile ten blog ma wyświetleń? Więcej niż ten gówniany którego nikt nie czyta. Tobie się nie podoba i uważasz że to jest blog bez przyszłości? Najwidoczniej nie za bardzo znasz się na blogach :)
    / Ktoś kto Cie nienawidzi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój blog ma 3 tygodnie. :) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ja czytam, kiedy zmienicie motyw bloga

      Usuń
    3. Blog ogórka ma 21776 wyświetleń, a ten 1878, u niego (tak mi się wydaje) jest więcej adminów którzy również dobijają w jakiejś ilości wyświetlenia. Blog powstał w piątek, 24 lutego 2017 roku, jest różnica, nieprawdaż?

      Usuń
  2. Wszystkie Blogi teraz to dno, może kiedyś miały swoje triumfy a teraz flaki z Olejem/ Scott

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie posty trochę krótkie, chyba, że to ta czcionka taka kiepska. Trochę głupio się to czyta, może warto zmienić tą czcionke.. I wogóle to co z tą drugą adm? /Ktoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adminka jest w szpitalu, i nie bardzo może pisać posty.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można prosić o zmianę szablonu? Bardzo jest nieporęczny do tego bloga, a posty są ciekawe. :)

      Usuń
    2. Pracujemy nad tym, ale komplikacje z jedną adminką. Postaramy się to jak najszybciej naprawić.

      Usuń
  5. Zgadzam się. Ten blog to lipa XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej mój blog! XDDD Jeeej! Normalnie ze szczęścia skaczę! XDDD Idę po szampana zbieram ekipę i będę świętował hahahaha XDXDXDDDDDD em a co do wypowiadania się o stylizacjach damskich no to jak mnie któraś z adminek poprosi no to piszę XD i przeważnie to przepisuję to co ona mi napisała xD ale okkk XDXDXDDDDDDDDD
    /Kacper

    OdpowiedzUsuń